متن اهنگ یاس به نام باید بتونیم
فقط دانلود کن
با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هرچه خواهی کن
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 21:39 ::  نويسنده : علی

هه دلت گرفته،ميفهمم
منم مثل توام بد جوری غرقم
باور کن منم مثل توام
ولی می دونی نباید نا اميد بشيم
نه باور کن بدتر غرق ميشيم
این اجازه رو به خودت نده نباید بزاری
نذاری که گره و گله
بره تو دلت و بره
بره که بگه به تو نمی تونی برسی بهش و
ميگی بده به دل گله مند من اميد و ميگم بشنو اینو
حالا که یاس تو رو دید و اميد و ميدم و می دونم معضل تو
اینم می دونم حل ميشه ، کمی حوصله کن
چرا تو خودتی نگاه می کنی به چی؟
منم مثل تو ندارم دیگه پولی به جيب
فکر ميکنی فقط تو اسير غم و غصه ای
بذار به تو نشون بدم همون پوستری
از بچه گرسنه که در حال مردنه و
یک لاشخور هست در انتظار خوردنش
یا نگاه کن به او سو که لازمه
بچه هایی که شدن دچار سوء هاضمه
یا منو ببين چرا راه دور بریم
برو از تاریکی ، همه چيو تو نور ببين
خيليا سر خاک پدر ریختن اشک تمساح
بعد چهل به من نشون دادن خشم انسان
حالا جای اینکه بيان دست یتيم و بگيرن
می خوان ، من ، پست و ذليل بميرم
اونا دور زدن ، همه ی فرصتم
من ساده بودم ، اونا منو دور زدن
وقتی سخته در آوردن یه نون ساده
ههه ، منم و خرج یه خانواده
بذار مهمونت کنم من تورو یه جمله
دیدی که دلت ميگيره تو غروب جمعه؟
وقتی که ميشينم به مرور عمرم
ميبينم هر روز من مثل غروب
جمعست و بنبست و ميبينم رو به رو مه
طوری که آدم از ادامه دادن توبه کنه
زخم من نمی تونه بشه پانسمان
از تو خوردم اینم از شانس ما
یکی داره ميگه که خودتو نباز مرد
برو دیگه بالای طبقه دوازده
نه اونقد داری مثل انصاری فضا بری
نه اونقد دزدی مثل شهرام جزایری
ميدونی تيره روزی مثل سایه باز دنبالته
که ول کنی این زندگی رو
باز کن بالت و یاس
خودتو بکش و راحت کن
کارتو درسته و دیگه باید مرد
اما حسی ميگه به این حرفا غلبه کن
به جاش تمام آهنگ و پر از کلمه کن و
قلمت و بردار و بگو که این دردا تورو
آماده ميکنه واسه ی فردا
آره من با درد خراشيده شدم و
در عوض محکم و تراشيده شدم
این که چيزی نيس من دیدم از این بدتراش
پله های ترقيه واسم هر خراش
گرونمایه ترین تجربه ها نزد یاسه
که وایساده کنار تو با عزم راسخ
واضح واسه تو می خونه تا
بدونی یاس اومده بابته ویرونه ها
تو ميدونی که مشکل تمومی نداره
نميشه رو سرت افقی و عمودی نباره
این مایيم که با این دردا کنارآیيم
وقت سختی صبر کن ، خشم و بزار پایين
تو دوراهی زندگی که راست چپه ، برو به راست ، اسم خدا باز رو لبت
هر اشتباهی واسه من و تو یه تجربه ، درسه ،
خدا نمی رسونه بار کج رو به منزل
پس به کسب تجربه از صميم قلب
مثل درخت پر از ميوه بشيم خميده تر
باید اینو بدونيم که بدترین شرایط زندگی من و تو آرزوی یکی دیگس
آره آره
آره
دل همه ی ماها خونه ، ولی چه فایده برادر
باید رفت جلو ، باید رفت جلو
می تونيم برسيم ، آره می تونيم برسيم
می رسيم ، می رسيم
ما ميرسيم بالا ، ميریم بالا
:
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط دانلود کن و آدرس alifarog66.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 83830
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

www.kahalzadeh.mihanblog.com

كليك كنيد تا معجزه ان را در سايت خودتان ببينيد